תיקון ושיפוץ קיר גבס דורש סכין גבס חזקה תעשייתית. זה חיוני שיש כלי זה בארסנל שלך לתיקון קיר גבס ושיפוץ. זה אולי נשמע כמו הרבה מהומה ועבודה, אבל אם אתה שוכר חברת גבס מקצועית, התהליך הולך חלק וללא הרבה כאב. לפני שאתם מתחילים לעבוד, אתם צריכים לוודא שיש לכם את כל הכלים, הציוד והחומרים הדרושים. הנה איך לעשות את זה.

א. תיקון קיר גבס הוא קשה. קשה להתקין את הסדינים הכפול, הכבדים. אם אתה מנסה לבצע את זה בעצמך, אתה גם בסופו של דבר מבזבז את כל היום או בסופו של דבר עם כאבי גב מלאחוז חזק מדי הברגים הלא נכונים. אתה יכול לשכור או לקנות מעליות הידראוליות מיוחדות כדי לאבטח את הלוחות לתקרה לפני הצמדתם לקיר.

ב. זה יקר לבנות בית חדש עם קיר גבס מסורתי כי זה עבודה אינטנסיבית ויקר. זה יעלה פחות כדי להחליף את המערכת הישנה על ידי שימוש לשוניות ויניל משולבות. המערכת הזאת מצטלמת כמו חתיכת פאזל והיא חצי מהמחיר של בניית בית חדש לגמרי. עלות התקנת המערכת תופחת משמעותית אם תשכור חשמלאי.

ג. התקנת קיר הגבס שלך חייבת להיות חלקה. אריחי ויניל משולבים לא יכולים להיות מודבקים לצמיתות לקיר. אם האריחים לא יהיו מרובעים, הם יתחככו אחד בשני ולא תוכל לאטום את התפרים או לצרוב סביבם כדי לשמור על מים בחוץ. ייתכן גם שתצטרך להעביר חלק מהקיצוצים מסביב לקצוות הקירות שלך כדי לוודא שכל האריחים מתאימים.

ד. תפר קירות גבס חייב להיות מתוכנן בקפידה. חשוב לתכנן את עבודתך בזהירות כך שכל המפרקים יהיו גלויים בעת התקנת לוחות גבס. הכנת אזור העבודה שלך על ידי חיתוך הקירות שבו הלוחות יהיו מחוברים הוא חיוני. ברגע שהגזירות מוכנות, מחליקים בזהירות את קירות הגבס לאורך הקצוות עד שהם מוסתרים.

ה. אין קיצורי דרך לעבודה בקיר גבס. כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, אתה חייב לעקוב אחר ההוראות. למרות שרוב קבלני הגבס יתנו אומדנים בחינם, זה עדיין רעיון טוב לבצע את המדידות כדי לקבוע בדיוק מה נדרש. אתה לא רוצה קיר גבס שלא תלוי בעבודה. חשוב במיוחד לקירות החיצוניים, המדידות הן קריטיות.

ו. זה תמיד הכי טוב לשכור מומחה קיר גבס להתקין עבודת קיר גבס. מומחה מקצועי לקיר גבס יוכל להראות לך איך להתקין כל מפרק בין גבס. בנוסף, למומחים לקיר גבס יש את הכלים המתאימים לכל עבודה, מה שאומר שאתה לא צריך לקנות את כל הכלים שאתה חושב שאתה צריך.

רוב עבודות גבס יכולות להיעשות רק עם סכין גבס, מקדחת קירות גבס, ואקדח גבס, אבל יש כמה עבודות מסובכות שדורשות ציוד התקנת קירות גבס מתקדם יותר. מחזיק סכין גבס הוא כלי כזה. קבלן גבס בדרך כלל יספק סט של סכינים המיועדים לעבוד עם מותגים מסוימים של קיר גבס. אם אין להם את שמות המותגים במלאי, בדרך כלל אפשר לשכור אחד מחנות להשכרת כלים. אקדח גבס הוא גם הכרחי. ודא שהוא יכול לעמוד במשקל של גיליונות גבס שהוא יהיה בשימוש על.