בין החומרים הנפוצים ביותר בעולם, בטון הוא החומר השני הנפוץ ביותר, אחרי מים. בטון הוא חומר מורכב. היא בנויה מצברים דקים וגסים ומלט נוזלים. הוא הופך לחומר חזק יותר כשהוא מרפא. למרות השימוש הרחב בו, הוא עדיין הבניין הכי פחות פופולרי. הנה כמה מסוגי הבטון הנפוצים ביותר. בואו נבדוק מקרוב כל אחד מהם.

בטון מוכן-מעורב, שהוא הסוג הפופולרי ביותר של בטון, הוא הנפוץ ביותר בשימוש. הוא מועבר במשאית או במשאית ומגיע בצורות ובגדלים רבים. רוב המוצרים האלה באים מוכנים-מעורבים, מה שאומר שהם יכולים להיות בשימוש באופן מיידי. מוצרים אלה יכולים להיקרא גם "מוכנים-מעורבים" או בטון "prepast'. הם זמינים בדרך כלל במגוון צורות, כולל ריבועים ומלבנים.

לרוב יצרני הבטון יש סניפים בארצות הברית, כך שהם יכולים לספק שירותי בטון ללקוחות ברחבי המדינה. חברות אלה לא רק מוכרות בטון קדמי, אלא גם מגוון רחב של חומרי בניין, כולל סוכני ריפוי, סרטים דקורטיביים ומלט אדריכלי. שירות הבטון של ליווינגסטון הוא מקום ללכת אם אתה מחפש בטון מעורב מוכן. ממוקם בלוס אנג 'לס, ליווינגסטון של מספק מגוון של מוצרי בנייה לענות על הצרכים של כל הלקוחות שלה.

ישנם סוגים רבים של בטון, כולל מלט פורטלנד ובטון ”מבוסס חול”. סוגים אלה משמשים לבניית תשתיות כגון חניות ומדרכות. סוגים אלה של בטון מוכן-מעורב מסוגלים להיות מעורבים יחד בצמח, אבל הם אינם מתאימים לכל מטרה אחרת. הם גם רגישים לפיצוח ופיצולים. לוקח להם הרבה זמן להחלים ואפילו להישבר או לשבב.

מוצרי בטון יכולים לשמש לבניית מבנים. חוזקו ועמידותו של הבטון נקבעים על ידי האיכות והכמות של מלט בשימוש בתערובת. מרכיבי הבטון מונחים על משטח שטוח ומעורבבים במים. המטרה של כל מוצר קובעת איזה סוג של תערובת נמצא בשימוש. במקרים מסוימים ניתן להשתמש בסוגים שונים כדי ליצור את אותו הבטון. בהתאם להרכבו וגודלו של המוצר, הוא עשוי להיות בטון מוכן-מעורב או מוכן-מעורב.

מוצרים קונקרטיים שקומפקטיים בעצמם כוללים מלט עצמאי. תערובת שמכילה אחוז גבוה של RA תייצר בטון לוחץ עצמי. זהו חומר סלילה אידיאלי, והוא יכול להימשך זמן רב. הוא יכול לעמוד בציוד כבד ותשתיות עירוניות. כמות האוויר והלחות בתערובת קובעת את עוצמת הבטון העצמי. את הגמישות שלו ניתן להשליך בקלות לתבנית, וניתן להשתמש בו ליצירת צורות רבות ושונות.

תעשיית מוצרי הבטון מגוונת. הוא כולל בטון וגם בטון. תעשייה חשובה נוספת היא בניית בטון קדמי. בטון שמבוסס מראש הוא דוגמה אחת. הוא מכיל גם רכיבים שניתן להשתמש בהם בדרכים שונות. מוצרים אלה חיוניים לתעשיית הבנייה בבריטניה. תקנות OSHA ספציפיות חייבות להתבצע על ידי תעשיית הייצור.

המוצרים המקדימים המיוצרים על ידי חברות קדם-אפקט יכולים להיות מועברים בקלות והם עמידים מאוד. מוצרים אלה יכולים לעמוד עשרות שנים של שימוש מתמשך. ניתן להשתמש בהם בבניית גשרים ובניינים. ניתן להשתמש בהם לבניית ממגורות, קשתות ומיטות מזון לצאן. יכולים להיות להם גם שימושים רבים אחרים. בטון מוכן לתערובת ניתן להתקין בקלות. ניתן להשתמש בו בכל סביבה, כולל חיות משק. זה יכול להתבצע בכל סביבה, תעשייתית או לא.

הוא בשימוש נרחב לבנייה. ניתן להשתמש בו גם לעמודים וקורות. ניתן להשתמש בו גם בפרויקטים מסחריים. ניתן להשתמש בו גם לבניית מבני שירות או אתרי תעשייה. לדוגמה, ניתן להשתמש בו עבור מפרידי נפט. ניתן להשתמש בו גם לייצור צריחי גבס ומבנים אחרים. חומר זה הוא רב-תכליתי וניתן להשתמש בו ביישומים רבים אחרים. ההבדל העיקרי ביניהם הוא איך הם נעשים.

לפרטים נוספים על מוצרי בטון, לחצו כאן: https://evensela.co.il/