מה זה ניהול דירות ואיזה יתרונות זה מביא לשוכרי דירות. ניהול דירות הוא המעשה והפרקטיקה של ניהול בנייני מגורים או מתחמים. מטרתה העיקרית היא לשמור על יחסי דייר-בעל בית טובים תוך יצירת הכנסה גם במחיר גבוה. מאמר זה יסביר כל מה שעליך לדעת על ניהול דירות. ‏

למה שמישהו ישכור דירה? חברת ניהול נכסים בגבעתיים טובה תוכל לענות על השאלה הזאת בשבילך. הם יקחו בחשבון את הסיבות לכך שדיירים פוטנציאליים ירצו לשכור דירה, כגון אם היא ממוקמת באזור בטוח, קרוב למכולת או ליד אולם קולנוע. הם יבחנו גם נוחיות כמו תחבורה, אפשרויות בידור, בתי ספר וכו '. השורה התחתונה היא, אם מישהו מחפש דירה טובה, הם כנראה לא הולכים לשכור מקום שיש לו הרבה בעיות תחזוקה או שאינו עונה על צרכים בסיסיים.

מה זה ניהול נכסים? חברת ניהול נכסים משכירה את בנייני הדירות שלך או מתחמים. יש להם רשימה של דיירים, פיקדונות הביטחון שלהם, הסכם החכירה שלהם, כל קבלות הכרחיות עבור חשבונות, בתוספת כל מידע אחר שנדרש על ידך. מנהל הנכס משמש כאיש קשר בינך לבין הדיירים שלך.

בעלי דירות ודיירים מרוויחים מחברת ניהול. רובנו מעדיפים לשלם פחות בריבית ולשכור את הדירות בעצמנו, אבל לרוע המזל, זה לא תמיד מעשי. יש אנשים שאין להם את הזמן או היכולת לעשות את המחקר הנחוץ כדי למצוא את הנכס הנכון או לנהל אותו בעצמם. בעבר, משקיעי נדל ”ן השתמשו ברוקרים כדי למצוא עסקאות גדולות ללקוחות שלהם, אבל בימים אלה לכולם ממלווי משכנתאות למשקיעי נדל” ן יש גישה לרשימות גדולות.

איך אתה מאתר נכס איכותי להשכרה? אתה צריך להבטיח שאתה עובד עם מישהו מיומן במציאת נכסים שכירים טובים. מנהלי נכסים יכולים לנהל תחזוקה שגרתית ולעדכן אותך באירועים ראויים לפרסום (למשל, אם יש דייר חדש או כל שינוי אחר בחוקי הקומפלקס).

כמה יכול בעל דירה או דייר לצפות לשלם עבור חברת ניהול דירה בשירות מלא? מנהלי נכסים רבים מציעים מגוון שירותים, כולל תחזוקה, אבטחה ופרסום, טיפול בדשא, תיקונים ותחזוקה. יש שיציעו גם שירותי קונסיירז ', ישיבה על חיות מחמד, חניה של משרתים, בין היתר. שירותים נוספים אלה יחויבו על גבי שכר הדירה החודשי הרגיל.

האם אני צריך לעבור הבניין שלי בכל שנה? בעלי דירות ומנהלים יכולים לשכור חברת ניהול נכסים לתחזוקת בנייני הדירות שלהם. זוהי אפשרות מצוינת למי שמתגוררים באזור שאינו זוכה להרבה פעילות תיירותית וגם למי שרוצה לשמור על מראה הבניין. אפשרות זו אולי אינה הטובה ביותר עבור בעלים המבקשים להעביר את רכושם בכל זמן נתון.

אפשר לסלק אותי מבניין המגורים שלי? שאלה זו תלויה במדיניותה של החברה לניהול נכסים. אם שיעור השכרת הנכס שלך או ספירת הדיירים הוא גבוה מדי, אתה עשוי להיות מסוגל לקבל גורש ממאפיינים מרובים. במקרים אלה, חברת ניהול הנכסים עשויה לדרוש מהבעלים למסור הודעה נוספת לפני תחילת הליך הפינוי. זה רעיון טוב להתייעץ עם מנהל הנכס שלך לפני שפינו מישהו. מתחמי דירות מסוימים אינם מאפשרים פינוי כאשר יש יותר מדי מקום פנוי. זכור שלרוב בנייני הדירות יש דרישות תפוסה מינימליות, הדורשות מבעלי הבתים לשמור על תעריפים מסודרים של מקום פנוי.