דירת 100 מטר מרובע בפארמה, איטליה, היה זקוק למהפך פנים. האדריכל אנטונינו קרדיו לקח על עצמו את האתגר עם תקציב נמוך ושאפתנות יצירתית. הוא ארגן מחדש את הרהיטים, שילב צבעים עמומים, ואזורים מוגדרים בתוך הדירה. העיצוב נכתב בהשראת שינוי הצמחים.

עיצוב דירה טוב מגלם ערכים של מותג ומספר סיפור. הוא גם יוצר קשר עם המותג והופך אותו לבלתי נשכח. המותגים מעבירים את ערכיהם דרך צבע, צורה ואלמנטים עיצוביים אחרים. יצירת דירה מודרנית עם אסתטיקה מסורתית היא דרך נהדרת להשיג את האפקט הזה. הנה כמה טיפים להתחיל: בחר נושא. נושאים אינם נוקשים, אבל הם יכולים להיות השראה שימושית לבחירת עיצוב הדירה שלך. וינטג ', למשל, פירושו שימוש בבדים במצוקה ובצבעים עמומים, בעוד אמצע המאה המודרנית פירושה קווים נקיים וגוונים עמומים.

השתמש בסוגים שונים של תאורה. מערכות תאורה על פני השטח הן סוג אחד של תאורה שיכולה ליצור השפעה דרמטית. חשוב על תאורה חמה וקרירה למרחב שלך. לשעבר יכול לגרום לדירה שלך להרגיש יותר נעימה, בעוד האחרון הוא מגניב ומרגיע. הסגנון והחומר של תאורה אתה בוחר יעשה הבדל גדול.

יותר מפתחי דירות יוצרים דירות מודרניות. מפתחים משלבים יותר תיקונים בריאותיים וחברתיים, ומשלבים יותר מכשירים מודרניים. בנוסף לכך, מטבחים ומרחבים חיים נעשים מרווחים יותר ומרכיבים מכשירים טובים יותר. עם כל השינויים האלה, מגורים בדירה בטוח יהיו יותר מושכים לשוכרים. אם אתה מחפש דירה, שים לב מה שוכרים רוצים. חשוב להציע את סוג הנוחיות שפונה לשוכרים.

העיצוב של דירה מודרנית צריך להיות אוורירי וקל. הרבה דירות קטנות יותר יכולות להרגיש צפופות ומבולבלות. שימוש בבדים מרוקמים הוא דרך מצוינת להשיג זאת. עיצוב מינימליסטי יכול גם לגרום למרחב קטן להרגיש גדול ומבריק. אתה צריך לשמור על צבעים נייטרליים ולהימנע מערכת צבעים כהים.

בנוסף לעיצוב מינימליסטי, בעלי דירות רבים מנסים לשלב יותר פונקציונליות בביתם. לדוגמה, דירת טאיפיי על ידי הסטודיו לאדריכלות של מרטי צ 'ו משלבת פונקציונליות עם עיצוב מודרני. חלונות נקיים מספקים אור טבעי ויכולים להפוך למגורי שינה פרטיים במקרה הצורך. אפשר אפילו למצוא דרך לשלב מערבולת לתוך העיצוב. המחיר נע בין 175,200 דולר ל-233,800 דולר.

העיצוב של דירה מודרנית יכול להיות מאוד מודרני, או שהוא יכול להיות יותר מינימליסטי. פרויקט שנערך לאחרונה על ידי חברת FCstudio הברזילאית בסאו פאולו משתמש בשירה מינימליסטית ובאדריכלות מודרניסטית. הרעיון המרכזי של האדריכל היה ליצור מקלט מקומי הרחק מהמולה והמולה של העיר. כדי לעשות את זה, הצוות ארגן מחדש את הדירה לתוך 'קופסה' והשתמש במחיצות עץ כחולקים. התוצאה היא אזור מגורים ואוכל פתוח עם אזור עבודה מרווח. הפנים כולל גם יצירות של אדונים ברזילאים מודרניים.

דוגמה נוספת לדירה עם עיצוב מינימליסטי היא דירת סטודיו בפריז. הדירה בגודל 120 מטר מרובע הזאת הוסבה לחלל מרווח וזורם. המרחב מחולק לכרכים שונים בהתאם לשימוש של החדר. בדירה שני חדרי שינה עם חדרי אמבטיה וריהוט עץ טבעי. הוא מציג חלונות גדולים המאפשרים שפע של אור טבעי.

פרטים נוספים בלינק המצורף: עיצוב דירות קבלן: מיכל שמאי