יש מגוון של עיצובים של אריחי מטבח לבחירה. הפופולריים ביותר הם מלבניים, עם תבניות גאומטריות או פסיפס זכוכית. בחירות עכשוויות כוללות אפקט קונקרטי, משופע, כרית וקרמיקה. אריחים אלה נראים מסורתיים אבל להוסיף מגע של אישיות. ישנן אפשרויות רבות לעיצובים וצבעים. לעתים קרובות הם יקרים יותר ממקביליהם המסורתיים, אבל הם יתנו למטבח שלך מראה ייחודי. למרות חוסנם, הם גם פשוטים יותר לניקוי ולשמירה מאשר חלופות אחרות.

אתה צריך לשקול את מטרת המטבח שלך לפני שתחליט אילו אריחים לבחור. המטבח הוא האזור המשומש ביותר, ולכן חיוני לבחור חומר שיכול לעמוד בשימוש יומיומי. לכן חיוני לחשוב על ההיבטים המעשיים והאסתטיים של האריחים שלך. אתה יכול לבחור ממגוון סוגים של אריחים, כולל רצפה ואריחי קיר, ולא יהיה לך מחסור בבחירות. הנה כמה קווים מנחים שיעזרו לך לקבל את ההחלטה הנכונה.

אריחי פורצלן: אריחים אלה הם בחירה מצוינת כרצפת מטבח וקירות. הם עמידים וקל לנקות אותם. הם גם יכולים להתנגד להשפעות ומים. אתה יכול לבחור כל צבע וסגנון שתרצה. הם עשויים מחרסינה ולא נסדקים או עיוות תחת רגל. אריחי חרסינה מושלמים לעיצוב מטבחים קלאסיים או מודרניים. הם זמינים במגוון רחב של סגנונות וגדלים.

אתם תרצו להתרחק משימוש באריחים מדרגה 0 במטבח שלכם. הם רכים מדי ולא יכולים לעמוד בשימוש מתמשך. יישום כזה ידרוש משהו חזק יותר. עם זאת, אתה צריך להיזהר לא להשתמש אריחים מדרגה 0 בכל מקום אחר מלבד הקירות. הם מיועדים בעיקר לקירות. מטבח מסחרי יכול להפיק תועלת מצלחת אחורית עשויה מקרמיקה. פסיפס או אריח אבן טבעי יכול ליצור מראה מטבח ייחודי.

ישנם סוגים רבים של חומרים זמינים עבור אריחי מטבח. חלקם מתאימים לריצוף ואילו אחרים מתאימים למבטא. גרניט ולוח הם אריחי המטבח המבוקשים ביותר. אריחי מטבח כאלה הם בדרך כלל הכי יקרים, אז אל תשכחו לבדוק את המחירים ביסודיות. אריחים אלה לעתים קרובות יקרים יותר מאחרים אבל הם השקעה מצוינת. מטבח מעוצב היטב יכול להימשך שנים. מספר קווים מנחים יסייעו לך לבחור את האריחים המתאימים לביתך.

https://www.youtube.com/watch?v=Y5yL_sGRg5g

בחירת אריחי המטבח הנכונים היא מרכיב חיוני בשיפוץ שלך. אתה יכול לבחור את הגוון של האבנט וגם למקם אותו על הרצפה. בנוסף לכך, באפשרותך לבחור אריחים המבוססים על חומר כמו חרסינה ואבן גיר. אריחים אלה עמידים יותר מאריחי קרמיקה והם מתאימים לשימוש במטבח. כל חומר שאתה בוחר לבחור, אתה יכול להיות בטוח שהאריחים שאתה קונה יחזיקו מעמד.

אם אתה חושב על שיפוץ המטבח שלך, לשקול התקציב שלך והנושא הכללי של הבית שלך. קרם או אריחים לבנים הם החסכוניים ביותר. עם זאת, אריחי פסיפס הם אפשרות נהדרת, הם יכולים להיות די יקרים. אף ־ על ־ פי שאריחי פסיפס יקרים יותר, הם יכולים לשמש כרצועות אחוריות. הם יכולים להיות אפשרות מצוינת לקישוט המטבח של מקום קטן. כמה אריחי פסיפס מיוחדים ומושכים יכולים להבליט את המטבח שלך.

התקציב לשיפוץ שלך יכול להיות מושפע מאריחי המטבח שאתה בוחר. אריחים גדולים יותר עולים יותר מקטנים, וייתכן שתצטרך לעצב מחדש את המטבח לפני שתוכל להתקין אותם. אריחי מטבח הם דרך נהדרת לחסוך כסף ולשפץ את הבית שלך. זכור שחרסינה ואריחי קרמיקה עמידים יותר ויכולים להימשך שנים רבות. אריחי פסיפס קרמיקה וזכוכית הם אפשרויות מצוינות למטבח גדול.

עיצוב אריחי המטבח הוא היבט חשוב שיש לקחת בחשבון. אריח צבעוני בהיר הוא נהדר עבור קיר מאפיין עם זאת זה לא צריך להיות המוקד העיקרי של החדר. השיטה הטובה ביותר להשתמש בצבע מודגש זה בחלל קטן היא ליצור תכונה מעניינת. אפשר להשתמש באותו צבע בחלקים שונים של המטבח. זה נכון גם לגבי האבנט האחורי. בנוסף לצבעים ולסגנונות, סגנון אריחי המטבח יכול לחולל שינוי עצום במראה החלל.

למידע נוסף על אריחי מטבח, לחצו כאן: אריחים מעוצבים, רוחמה שרון