ישנם מספר גורמים שיש לשקול בבחירת שולחן אוכל. אם אתם מארחים מסיבות או מתכננים לארח אורחים, שולחן אוכל גדול הוא הבחירה המושלמת. שולחן מלבני יכול להושיב ארבעה עד שישה אנשים, וניתן להאריכו עם עלים. לשולחן מרובע יש אורך קצר יותר, אבל מושבים יותר. שולחן מעגלי יכול להושיב שלושה עד ארבעה אנשים. כדי להגדיל את קיבולת הישיבה, כדאי שתשקול לקנות דף מאריך לשולחן האוכל שלך.

שיקול חשוב נוסף בבחירת שולחן אוכל הוא גודלו. הגודל האידיאלי לשולחן אוכל הוא בין 42 ל -48 סנטימטרים ברוחב. זה ייתן מספיק מקום לסועדים לנוע מבלי להיתקל אחד בשני. לפני שאתה עושה את הרכישה שלך, להבטיח שאתה יודע כמה אנשים יישבו ליד השולחן. שולחן קטן יותר עדיף אם אתה מתכוון להשתמש בחדר האוכל לאירועים מזדמנים. שולחן גדול יותר יהיה קשה לאורחים שלך להכיל.

גודל השולחן צריך להיבחר בקפידה. אתה צריך לבחור אחד שיתאים לחדר ויהיה יציב. אתה צריך למדוד את השולחן מול הרהיטים והדלתות הקיימים שלך כך שאתה יכול להיות בטוח שזה יתאים בנוחות. כמו כן, ודא כי יהיה לך מספיק מקום ללכת סביבו. חוץ מזה, אתה יכול להשתמש בתוכנת מציאות מדומה כדי לראות איך זה ייראה בחדר שלך. שולחן גדול יכול להיות קצת מאיים, אבל זה יהיה הרבה יותר קל לחיות עם ברגע שאתה מקבל את העניין.

גודל השולחן הוא גורם חשוב נוסף. ודא שאתה בוחר שולחן המסוגל להכיל את כל בני משפחתך. שולחן קטן מדי יכול לגרום לאורחים שלך להרגיש לא בנוח וצפוף. אם יש לך משפחה גדולה, אתה צריך לשקול משפחה קטנה יותר. אם יש לך מקום קטן, שולחן עץ גדול יגרום לך להרגיש צפוף.

גודל השולחן חשוב. שולחן צריך להיות 42-48 אינץ 'ברוחב. זה יספק לך מספיק מקום לשבת ולהסתובב. שולחן שמתאים לחלל יהיה אסתטי נעים ופונקציונלי. זה גם לא יהיה צפוף מדי ויכול להשתלב היטב עם אזור האוכל שלך. שולחן קטן יגרום לחדר האוכל שלך להיראות צפוף. אם חדר האוכל שלך קטן, אתה צריך לבחור שולחן שיאפשר לכולם לשבת בנוחות.

הגודל של שולחן אוכל חשוב מאוד. שולחן קטן לא ייראה טוב אם תהיה לך משפחה גדולה. בחירת שולחן קטן ועגול יהיה נוח יותר לכולם. אתם צריכים גם לשים לב לצבע ולעיצוב של השולחנות. ישנם חומרים רבים זמינים. שולחן קטן יותר יקר יותר משולחן גדול יותר. עם זאת, אתה צריך לשקול את הסגנון של שולחן האוכל אם אתה רוצה מראה עכשווי בחדר האוכל שלך.

חשוב גם לשקול את גודל השולחן שלך. זה צריך להיות לפחות 42 אינץ 'רוחב ואורך 48 אינץ'. זה יבטיח שיש מספיק מקום לסועדים להסתובב ולעמוד. השולחן לא צריך להיות גדול מדי או קטן מדי. למעשה, הוא צריך להיות גדול מספיק כדי להכיל את מספר הסועדים שאתה מזמין. אם הוא קטן מדי, הוא ייראה מוזר ולא ייראה טוב בחדר האוכל שלך.

עליך גם לשקול את החומר של שולחן האוכל. שולחן עשוי מעץ קשה יכול להיות בחירה טובה אם אתה חי בחלל קטן. למרות שאפשר לקנות שולחן אוכל מוצק מעץ ומתכת, חשוב לשקול עד כמה הוא יציב. שולחן אוכל מעץ צריך להיות חזק ועמיד. עץ יראה יותר אלגנטי בסביבה עכשווית. שולחנות עץ דליקים יותר ממתכת וניתן לפגוע בהם בקלות.

חשוב גם לשקול את גודל השולחן שלך. כאשר אתה קונה שולחן אוכל, אתה צריך לשקול את גודל חדר האוכל שלך. השולחן צריך להיות גדול מספיק כדי לאפשר לכולם לשבת בנוחות, אבל לא גדול מדי למרחב. אם המשפחה שלך גדולה, שולחן קטן יותר עשוי להיראות מוזר. שולחן עץ עבה יותר לא יוכל להתאים לחלל קטן. עדיף לבחור שולחן קטן מהממוצע.

פרטים נוספים: פינות אוכל ,בוצ'י הבית שלך לעיצוב