יש כמה סוגים שונים של נברשות זמינות לבית. בהתאם לגודלו ועיצובו של החדר, באפשרותך לבחור אחד קטן או גדול יותר. עבור תאורת הכניסה, אתה יכול לתלות נברשת כשני מטרים מעל הקרקע. נברשת גדולה יכולה להיות מושכת תשומת לב, אבל היא גם יכולה להיראות מוזנחת אם מציבים אותה במקום לא סביר. לפני שרוכשים נברשת, קבעו את רוחב החדר ואורכו ברגליים.

לפני שקונים נברשת, יודעים את הגובה והרוחב של החדרים שבו אתה רוצה למקם אותו. אתה יכול למקם אחד גדול או קטן מעל הכניסה והסלון. עם זאת, אתה צריך לזכור שגודל מקור האור לא צריך לעלות על שלושת רבעי מהרוחב של כל רהיטים. חיוני שתבחר נברשת קטנה שאינה מכריעה את המרחב ואת הריהוט. בחירת הגובה והרוחב הנכונים של הנברשת שלך יכול לעזור לך לבחור את הקובץ הטוב ביותר לבית שלך.

בחר סגנון: אתה יכול לקנות נברשות עם כל צורה או עיצוב. סגנון הגלובוס הוא אופציה מאוד פופולרית. אביזרי האור בדרך כלל מעוגלים וקטנים יותר מנברשות מסורתיות. הם תוספת אלגנטית ומודרנית לכל חדר. בנוסף להיותו מבטא יפה לכל חדר, ניתן להתקין נברשות גלובוס בקלות בכל חדר. ובגלל שהם קטנים, הם אידיאליים למקומות בהם החלל הוא בעיה.

נברשות לבית יכולות להיות בעבודת יד. אתה יכול להשתמש בכל חפץ למטרה זו. אפשר גם לקנות חפצים משובחים למטרה זו. אם אתה במצב רוח למשהו מוזר, אתה יכול לבחור נברשת בעבודת יד. אלה הם מושלמים עבור פנים בסגנון לופט. אתה יכול להוסיף אלמנטים דקורטיביים משלך או להשתמש במכשירי כביסה ישנים מעץ. הם ייראו ייחודיים ויהיה בטוח למשוך תשומת לב. ניתן להפוך אותם גם לעיצובים אחרים, כגון תליון תלוי.

בין אם אתם מחפשים נברשת גדולה או קטנה לביתכם, זכרו שהגודל הוא גורם חשוב. אם אתה מתכנן לשים את האורות בחדר קטן, לוודא שזה לא נראה זעיר. נברשת גדולה עושה הצהרה נועזת, בעוד אחד קטן לא. נברשת גדולה תוסיף כשרון לחדר שלך, בעוד שנברשת קטנה תהיה חסרת חשיבות מדי.

אם אתה מחפש סגנון מודרני יותר, אתה יכול להשתמש בחרוזי נברשת כחומר לאבן. אלה יכולים ליצור מבנה של שתיים או שלוש קומות עם גדלים שונים של חרוזים. הם יכולים להיות שניים או שלושה מפלסים בבנייה. נברשת גדולה עם בסיס גדול תהיה הרבה יותר כבדה מקטנה. אחד גדול עם בסיס קטן יראה יותר יעיל ומתוחכם.

נברשות יכולות להיות עשויות מזכוכית, אבן או קריסטל. הסוג השני הוא בדרך כלל יותר דקורטיבי, בעוד נברשת קטנה תהיה יותר פונקציונלית. למרות משקלם, נברשת היא עדיין דרך יעילה לשפר חדר. זה יכול להוסיף נגיעה של זוהר וזוהר לחדר. זה יכול להיות פשוט כמו בקבוק יין מזכוכית או קריסטל גדול. צבעי המשקפיים יכולים להיבחר כדי להשלים קישוטים אחרים ולשפר את עיצוב החדר.

סוג הנורות המשמשות להארת נברשת יכול להשתנות. אתה יכול להשתמש בנורת CFL בסגנון פמוט עבור תקרות נמוכות, בעוד קבצי קרס בסגנון צריך לשמש לתקרות גבוהות. אתה צריך גם לשקול את הגודל של החדר שבו הנברשת תתלה. אם אתם צובעים את הנברשת בעצמכם, הקפידו לצפות בהדרכה כיצד לצייר נברשת לפני שמתחילים.

אתה יכול גם לבחור מסוגים שונים של חומרים להכין נברשת לבית שלך. בעוד שמתכת וזכוכית הם החומרים הפופולריים והזולים ביותר לנברשות, נייר ובד הם הפשוטים והחסכוניים ביותר. בעוד שנייר ומתכת הם החומרים הזולים ביותר לשימוש, עץ יכול להוסיף חום ונוחות לביתך. אתה יכול גם לבחור כיסויי חבל קישוט כדי לכסות את מיתרי האביזרים. אם אתם מעדיפים עיצוב קלאסי יותר, נסו להשתמש באלכסון של החדר כקוטר הנברשת.