דלתות עץ מוסיפות יופי ואלגנטיות לכל בית. הם חזקים ומאובטחים, מגנים על ביתך מפני גנבים ופולשים אחרים. דלתות אלה בעלות לוחות זכוכית דקורטיביים רבים להוסיף מגע נפלא לבית כאשר משמש כדלת כניסה. העץ עמיד באופן טבעי בפני עובש, נרקב וסדק כמו גם בפני מזיקים אחרים. התחזוקה הדרושה לדלתות עץ היא מינימלית.

ישנם יתרונות רבים בבחירת דלתות עץ על פני סוגים אחרים של דלתות כניסה בשוק כיום. עמידות היא יתרון אחד. עם הזמן, דלתות העץ מספקות לבעל הבית השקעה בביתם שתשתלם, ואם יתוחזקו כראוי, דלתות העץ יכולות להימשך עשרות שנים. כדי להבטיח שההשקעה שלהם תימשך, יש כמה דברים שבעלי בתים צריכים לעשות. כדי לראות את הנוף הארוך, הכניסה הקדמית היא המקום הראשון להסתכל עליו.

כאשר בוחרים דלת עץ, סוג העץ חשוב מאוד. ישנן אפשרויות רבות לבעלי בתים, כולל סקוויה, אורן ודלתות ארז. כל היערות האלה דורשים תחזוקה מיוחדת כדי להיות מתוחזקים כראוי, אבל הם בחירה מצוינת עבור בעל הבית שרוצה דלת עץ שיימשך שנים. החדר שבו תשמש הדלת יקבע את סוג הכתם הנדרש.

הסיבה העיקרית לשימוש בדלתות קדמיות מעץ ברחבי הבית היא היופי שהם מביאים אל מחוץ לבית. אדם המביט בדלת מוכתמת להפליא יראה את היופי הטבעי המצוי בעץ, ובעל הבית יודע שביתו יפנה למבקרים שיעריכו את יופיו. הדרך הטובה ביותר להשיג הכי הרבה מדלתות העץ שלך היא מניעה. כדי לשמור על הבית החיצוני יפה, יש לנקות את הדלת על בסיס קבוע.

ישנן שתי שיטות עיקריות לניקוי דלתות עץ. אתה יכול להשתמש במוצרים או להוריד אותם ולהחזיר אותם למעלה. בעוד ששתי השיטות יעילות, מומלץ ללכת עם המוצר. דלתות חיצוניות מעץ מוכתמות לעתים קרובות ידרשו הגנה נוספת. הגנה זו באה בצורה של איטום. רבים ממוצרי הכתמים לא יוכלו לספק הגנה שדלת עץ זקוקה לה אם היא הוכתמה היטב בעבר.

בעלי בתים צריכים לנקות דלתות עץ לפחות פעם בחודש כדי להגן עליהם מפני לכלוך וכתמים. דלתות עץ יכולות להזדקן כאשר הן מוכתמות בכבדות. בעל הבית צריך לנקות את הכתמים מדלתות העץ שלהם ולייבש אותם עם ניקוי זכוכית לפני שיושם כל הגנה. לאחר שהכתמים הוסרו, ניתן להגן כראוי על דלתות עץ חיצוניות. עץ הוא חומר עמיד שיימשך שנים מבלי להזדקק לתשומת לב רבה מצד המשתמשים בו. זה מספק לבעלי הבתים את השקט הנפשי שמגיע עם הידיעה שביתם בטוח מפני איתני הטבע.

דלתות מורכבות ידועות כקלות יותר לתחזוקה מאשר דלתות עץ מסורתיות. דלתות אלה עשויות לדרוש מעט יותר ניקוי, אבל אין כמעט ראיות להתדרדרות. כאשר מותקנות דלתות מורכבות, בעל הבית גם מגן מפני בליה מכיוון שדלתות אלה אינן חשופות לאלמנטים החיצוניים כמו דלתות אחרות. הואיל ואין בהם עיוות או ריקבון, הדלתות המורכבות מספקות את הכוח והעמידות הדרושים לכל בית.