שיפוץ בחדר אמבטיה אינו מרתיע כמו שיפוץ במטבח: אם חדר אמבטיה פשוט זקוק נואשות לעדכון (מיטה של אריחים חדשים, אריחים מיובשים, צינורות דולפים, אביזרים ישנים, עשרות שנים של חלאות סבון דביקות), אז השינוי שנוצר יכול לפעמים להרגיש כמו שינוי מוחלט. שיפוצים בחדר אמבטיה יכולים להיות כואבים לבעלי בתים, אבל הם לא חייבים להיות. מגוון אסטרטגיות וגימור הוא המפתח לשיפוץ מוצלח בשירותים. אתם בטח תוהים, ”מה הטעם בשיפוצים אם כבר יש לי שירותים במצב טוב?” הנה כמה טיפים על שיפוץ חדר האמבטיה לפרויקט שיפור הבית.

התחל עם היסודות: אמבטיה, שירותים, כיור ויוהרה. אם המתקנים הבסיסיים במצב טוב, זה לא רעיון טוב לקרוע הכל ולהתחיל מחדש. תחשוב על התפקוד של השיפוצים בחדר אמבטיה שלך. אתה צריך אבזרים חדשים? האם אתה צריך להחליף אבזרים ישנים, שחוקים?

בשיפוץ חדר אמבטיה, חסינות מים ואריחים נעשים לעתים קרובות ביחד. חשוב לזכור, עמידה במים היא לא רק להגן על הרצפה שלך מפני נזק נוזלי. הוא גם מגן על הגחלים והאריחים הבסיסיים מפני עובש ועובש. נזקי מים עלולים לגרום נזק רציני לאריחים ולשיבוץ. נקוט צעדים כדי למנוע ולתקן נזקי מים בהקדם האפשרי. מפקח הבית שלך יוכל לייעץ לך אם אתה צריך עמיד למים או לשפץ את כל האריחים בשיפוץ חדר האמבטיה שלך.

תשאלי את הקבלן שלך על הטרנדים האחרונים באיחוי השירותים. היום, שיפוץ חדר אמבטיה הוא על סגנון יותר מתפקוד. אם אתה הולך על תחושה עכשווית, אז יהירות מודרניות וקונטרפונקט יכול להיות הכי טוב שלך אם אתה מעדיף תחושה בציר יותר, צביעת הקירות בצהוב חיוור היא אופציה. קבלנים יכולים לייעץ לך על הסגנונות הטובים ביותר לבית שלך כמו גם את הגימורים הטובים ביותר עבור האביזרים החדשים שלך וקבינות.

היבט נוסף בשיפוץ חדר האמבטיה לזכור הוא צנרת ומערכות חשמל בחדר האמבטיה שלך. במקרים רבים, מערכות אלו תהיינה חלק בלתי נפרד מעיצוב חדר האמבטיה הראשי. אם אתה מתכנן להתקין אמבט ספא, לוודא שהצנרת שלך היא בסדר. אפילו אם עדיין לא התחלת לעדכן את הצנרת שלך, זה תמיד רעיון טוב לדבר עם הקבלן שלך על בעיות פוטנציאליות. כמה בעיות צנרת נפוצות כוללות דליפות, צינורות התפרצות, ברזים שלא עובדים, וחיבורי חשמל פגומים.

מדינות רבות דורשות מקבלנים לקבל היתרי בנייה לפני שיתחילו בשיפוצים. גם אם אתה לא נדרש על פי חוק כדי לקבל היתר, זה עדיין רעיון טוב לעשות זאת בכל מקרה. ההיתרים יאפשרו לקבלן לקבל את כל החומרים הדרושים להרכבת החדר, והם גם יוודאו שהפרויקט פועל על פי כל קודי הבניין המקומיים. הקבלן שלך יכול לשאת באחריות לכל נזק שנגרם על ידי עבודה לקויה או טעויות בנייה אחרות אם אין לו אישור. אי השגת היתר בנייה עלולה להוביל גם לפעולה משפטית ולקנסות מצד הממשלות המקומיות והמדינתיות.

כאשר שוקלים את ההיבטים השונים של שיפוץ חדר אמבטיה, יש להקדיש זמן רב לצפייה בתמונות של בתים מוגמרים אחרים. קח תמונות של חדרים דומים, עם אותו נוף, ובגדלים שונים. קח סיור בבית כדי לקבל כמה רעיונות. גם אם אתה לא מתכנן לשפץ את חדר האמבטיה שלך, אפילו שינויים קטנים כמו שינוי הפריסה או ערכת הצבעים יכולים לעשות הבדל גדול

מכיוון שהם הרהיטים הבולטים ביותר בחדר האמבטיה, מוטות המגבות שאתה בוחר לשיפוצים בשירותים וחדר אמבטיה הם חיוניים. למעשה, מוטות המגבות בחדר אמבטיה רבים הם הרהיטים הראשונים שתראו ברגע שתכנסו דרך הדלת. אז, אתה רוצה אחד שמתאים לעיצוב של החדר כמו גם הטעם האישי שלך והעדפות. זה תמיד הכי טוב לעבוד עם מעצב לבחור את בר המגבות הטוב ביותר שיעבוד הכי טוב עם תכנית העיצוב הכוללת של החדר.