אתה צריך לשקול תאורת שירותים בעת עיצוב חדר אמבטיה. עיצוב טוב יכלול אור טבעי שיכוון את מצב הרוח ויווסת את מחזורי הערות השינה שלך. חדר אמבטיה טוב יהיה שני חלונות עם גוונים מלמטה למעלה לפרטיות ואור יום לעשות את המעבר מיום ללילה נעים יותר. תאורה בהירה גם תסייע לך להתכונן בבוקר. אם יש לך שירותים קטנים, אולי אין מספיק אור נמוך. קיבוע בהיר יכול לתת לך תחושת הארה ועדיין לשמור על תחושת אינטימיות.

אפשרות אחת לתאורה בשירותים היא תאורה עקיפה. אור-עד עקיף יכול להוסיף תחושה מפוארת למרחב מבלי להוסיף בהירות מסיחה. בחירה נוספת בתאורת חדר האמבטיה היא שימוש ברצועות תאורת LED במקום בנורות מסורתיות. זוהי חלופה זולה יותר, והיא תאפשר לכם לבחור מקור אור עם CRI נמוך יותר. באופן כללי, שירותים צריכים להיות לפחות CRI של 90. חשוב להשתמש בחשמלאי מוסמך בעבודה עם חשמל.

אפשרות נוספת היא להתקין חמישה אורות LED לאורך המראה. לאביזרים האלה יש אור בודד וחמישה הילה, המאפשרים שליטה מקסימלית של אור בחדר. יחידות אלה מגיעות במגוון גדלים וניתן גם לרכוב על הקיר. האורות יהיו ממוקמים על המראה, מה שהופך את החלל הרבה יותר אטרקטיבי. בנוסף להיותם מעשיים, אורות לד הם גם ידידותיים לסביבה. הם לא יצטרכו להיות מוחלפים במשך זמן רב.

אתה יכול גם לשקול קישוט ואורות סביבתיים. הם נהדרים לשירותים, אבל עליך לזכור שהתפקיד העיקרי הוא לספק לך נחמה וחיזוקים. אתה יכול לקנות אור טייס LED מעומעם עבור האפקט הטוב ביותר. אם אינך בטוח כיצד להשתמש באורות אלה, תוכל להתייעץ עם מומחה או לרכוש נורה. אם אתה מתכנן להחליף את האביזרים הקיימים, עליך להשתמש באפשרויות החסכוניות ביותר.

בעוד תאורת חדר האמבטיה יכולה להשתנות בגודלה, חשוב לשקול את מערך התאורה הכללי. באפשרותך לרכוש אור הלוגן כדי להחליף את האור הנוכחי שלך. אם אתה צריך להחליף קבוע, לוודא שזה הוא תחליף שיימשך כמה שנים. אם בחדר האמבטיה שלך יש חלון, אתה צריך להוסיף צוהר. לא תרצו להציב את המראה במרכז החדר, כיוון שזה יהפוך אותה ללא מושכת.

בחירת תאורת חדר האמבטיה הנכונה יכולה לעזור לך לחסוך אנרגיה. חשוב לא רק להתאים את הצבעים, אלא גם להתאים אותם לעיצוב הכללי של החדר. אתה יכול להתאים את צבע היוהרה שלך לאביזרי האור בחדר האמבטיה. אם אתם מעצבים מחדש את החלל, אתם צריכים לבחור תאורת מבטא שמשלימה את צבעי היהירות שלכם. מתג עמעם ייתן לך את האפקט הרצוי. עמעם גם ייצור עומק.

תאורת חדר האמבטיה הנכונה צריכה להיות מוארת היטב ובהירה. יהיה צורך בעמעום אם אתה משפץ את החדר. יתרה מזו, עליך לשקול את גובה המראה כדי ליצור את האפקט הרצוי. אבזור רב-אור מספק מספיק אור. אור קיר צריך להיות לפחות 75 אינץ 'גבוה כדי להימנע מצללים. נורת הלוגן עדיפה אם יש לה בסיס רחב והיא מתאימה לשירותים.

פיר קיר יספק את האור האידיאלי מסביב. אורות מסלול הם גם בחירה מצוינת אם אתה צריך יותר אור. פתיל קיר יגרום לשירותים להיראות נעימים ורומנטיים. סומק הר גם ייתן חדר האמבטיה מראה בהיר ולבן. אור מסלול הוא אפשרות נוספת להגביר את האווירה. תלוי בצרכים שלך, אור מפוזר יכול ליצור את האווירה המושלמת. אם אתה מודאג מהצבע של החדר, לשקול התקנת אור מסלול באמצע התקרה.

לתאורה כללית, אתה צריך לבחור אור תליון או אור תקרה מדוקדק. אור תליון יהיה מתאים יותר בחדר האמבטיה. אור נמוך יטיל תאורה רחבה ואחידה על כל אזור החדר. באופן דומה, אור תליון יכול להאיר יצירות אמנות או כל אלמנטים דקורטיביים אחרים. אור מדוקדק יצור זוהר לבן וחם. לאור תקרה שחוזר על עצמו יהיה אור מפוזר. תליון כיווני עדיף להאיר אזור מסוים.

למידע נוסף על תאורה לאמבטיה, לחצו כאן: https://www.bennytevet.co.il/he/architectural-lighting-design/bathroom-lighting