כשמדובר בבחירת עיצוב וילה, חשוב לשקול את התכונות והפונקציות שאתה רוצה לכלול בו. לדוגמה, עיצוב וילה מודרני עשוי לכלול תבנית תלת-מימדית באחד הצדדים, מה שמוסיף אלמנט ייחודי לבנייה. סגנון זה כולל גם תאורה ושפע ירוק כדי לספק סביבה מושכת.

עיצוב וילה הוא דרך נהדרת ליצור בית שמייצר יוקרה וסגנון. העיצוב הייחודי שלו גורם לו לפנות למגוון רחב של טעמים. מפשוט עד מוגזם, הוא יכול לספק את כל צורכי אורח החיים שלך. בין אם אתה רוצה בית אלגנטי או מקום נוח לבלות בו את זמנך, תוכל למצוא עיצוב וילה שמתאים לך ולמשפחתך. בין אם אתה רוצה לחיות לבד ובין אם יש לך משפחה גדולה, תוכל למצוא את העיצוב המושלם שמתאים לסגנון שלך.

עיצוב וילה טרופית מודרנית חייב להיות מלא באור טבעי. הדבר חשוב במיוחד במדינות טרופיות, אשר מפורסמות בשל האקלים הממוזג והאופי המשגשג שלהן. כדי להשיג אור שמש אופטימלי ואוויר צח בתוך הווילה, חייבים להיות בה חלונות גדולים, חלונות גג ומרפסות. הוא גם חייב להיות מעוצב בסגנון ארכיטקטוני פתוח כדי להכניס כמה שיותר רוח ולמקסם את האור הטבעי.

בית בסגנון וילה יכול להיות מודרני או מסורתי. הווילות המסורתיות הן בדרך כלל קטנות ומבודדות, אך כיום הן מצויות בערים רבות ברחבי העולם. בעולם העתיק, וילה הייתה מקום מגורים יוקרתי למשפחה עשירה. מיקומה המבודד הפך אותה לרוב לאפשרות רצויה עבור מי שרצו פרטיות בסביבה מבודדת ונוחה. בעולם המודרני, וילה יכולה להיות בית מנותק עם חצר גדולה.

אם אתה לא רוצה לבזבז הרבה כסף על וילה, אתה תמיד יכול לבחור בית קטן יותר עם חצר קטנה יותר. וילות תאומות או מנותקות יכולות להציע את כל הנוחיות של בית חופשי בזמן שהוא זול יותר. הם גם יותר נוחים מיחידה אחת וניתן למצוא אותם קרוב למרכזי ערים. וילה תאומה תספק לך פרטיות תוך שמירה על הביטחון של קיר משותף.

מבחינה היסטורית, עיצוב הווילה הושפע ממגוון סגנונות. רבים מהעיצובים הפופולריים ביותר הם בסגנון הקלאסי והרומי. בעוד שחלק מהדוגמאות הקדומות ביותר מתוארכות למאה הראשונה לספירה, רובן התפתחו במרוצת הדורות. במאה הרביעית לספירה, וילות נעשו מבודדות ומוגנות יותר, ולעיתים קרובות נבנו בעזרת קירות.

במהלך המאה ה-19 הפכה הווילה לפופולרית יותר ויותר כסגנון לבתים פרברים. בתחילת המאה העשרים התרחב הרעיון לכלול וילות גדולות ומנותקות. באותה תקופה, המונח וילה החל להתנגש עם שימוש יתר. בדרזדן, למשל, קמו בתחילת המאה ה-20 ”מושבות וילה” גדולות, כולל הרבעים של בלזביץ וטולקביץ. בסקנדינביה, וילות הפכו בחירה פופולרית לבתים מנותקים.

פרטים נוספים: עיצוב וילות "שרון דויד"